Denna policy gäller inte digitala produkter!

LEVERANS

När får jag min beställning?

Vanligtvis tar det 3–7 dagar att fullfölja en beställning, varefter den skickas ut. Leveranstiden beror på din plats, men kan uppskattas enligt följande:

● USA: 3–6 arbetsdagar

● Europa: 6–12 arbetsdagar

● Australien: 2–16 arbetsdagar

● Japan: 4–10 arbetsdagar

● Internationellt: 10–25 arbetsdagar

Var skickas min beställning ifrån?

Vi arbetar med ett beställningsföretag på begäran med faciliteter över hela världen!

Kommer jag att debiteras tull för min beställning?

En extra tull- och skatteavgift kan tillkomma på internationella beställningar. Denna avgift är inte under vår kontroll och bedöms av ditt lokala tullkontor. Tullpolitiken varierar mycket för varje land.

Vänligen kontakta ditt lokala tullkontor direkt för att se om de tillämpar tullar och skatter på din inköp.

Min beställning borde vara här nu, men jag har fortfarande inte den. Vad ska jag göra?

Innan du kontaktar oss, vänligen hjälp oss genom att göra följande:

● Kontrollera din leveransbekräftelsemail för eventuella misstag i leveransadressen

● Fråga ditt lokala postkontor om de har ditt paket

● Kontrollera med grannarna om dem har fått din beställning.

Om leveransadressen var korrekt och paketet inte lämnades på postkontoret eller hos din granne, kontakta oss på info@grafiskkkonsultofotograf.se med ditt beställningsnummer.

Om du hittade ett misstag i din leveransadress kan vi skicka en ersättningsorder, men frakt sker på egen kostnad.

ORDER

Hur tillverkas dina produkter?

Vi arbetar med en utskriftsbaserad drop-shipper. De har platser över hela världen, så beroende på där du befinner dig, skrivs ut och skickas dina beställningar från den anläggning som kan göra det mest effektivt!

Hur spårar jag min beställning?

Du får en spårningslänk via e -post när din beställning skickas ut. Om du har några frågor om din spårning eller försändelse, skicka oss en rad på info@grafiskkonsultofotograf.se.

Jag fick en felaktig/skadad produkt, vad ska jag göra?

Vi beklagar om produkten du beställde kom fram skadad. För att hjälpa oss att lösa detta åt dig snabbt, vänligen maila oss på info@grafiskkonsultofotograf.se inom en veckas tid med foton av skadad produkt, ditt beställningsnummer och andra detaljer du kan ha om din beställning.

Vi återkommer med en upplösning så snart som möjligt!

RETURER

Vi erbjuder inte returer och byten, men om det är något fel med din beställning, vänligen kontakta oss på info@grafiskkonsultofotograf.se!

Erbjuder du återbetalningar?

Återbetalning erbjuds endast till kunder som får fel eller skadade varor. Om någon av dessa gäller, kontakta oss på info@grafiskkonsultofotograf.se med foton på felaktiga/skadade objekt så ordnar vi det åt dig.

Kan jag byta ut ett objekt mot en annan storlek/färg?

För närvarande erbjuder vi inte byten. Om du är osäker på vilken storlek som passar bättre, kolla in vår storlekstabeller – vi har en för varje artikel som finns i vår butik, i produktbeskrivningsdelen. Även om det är sällsynt är det möjligt att ett objekt du beställde var felmärkt. Om så är fallet, vänligen kontakta oss på info@grafiskkonsultofotograf.se inom en vecka efter att du mottagit din beställning. Inkludera din beställningsnummer och foton på den felmärkta varan, så skickar vi dig en ny eller ger ut en återbetalning!